torsdag 2 augusti 2012

oops...

Har visst glömt att blogga på ett tag, samtidigt som jag glömt att jag ville framåt och lära nytt. Mest stått och trampat här i några veckor, tittat på dåliga filmer, gråtit en skvätt till Bridesmaids (tror att filmer som rör mig till tårar måste ligga utanför kategorin dåliga, hur dåliga dom än är). Fast ibland rör sig livet fast man mest står och trampar, jobbet är spännande och fast jag inte hinner med där så väldigt utmanande. Noah har nästan börjat somna själv, vissa kvällar så somnas det helt ensamt andra så måste man in och kramas, ligga en stund men det är ändå ett väldigt spännande skede.

Men känns som jag har berört det där förut när livet rullar fast man inte är riktigt med, och även om man kanske behöver en livs paus, så känns det som om en förändring vore dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar